Frida Magazine Juli 2012

 
Jag och fina Hanna / Hannalicious i Frida Magazine. 
 
Mitt inlägg till detta: Minns ni när jag gjorde en plåtning tillsammans med bland annat Hanna för Frida Mag.? Nu är numret äntligen ute! Eller.. äntligen och äntligen.. Jag blev sjukt besviken, haha! Först och främst så har dem skrivit "Bloggar på impashion.se", när det egentligen ska vara "blogg.se".. Så det var ju jävligt lame. Och för det andra så är jag skelögd på bilden. Inte nog med det så har dem "gjort om" intervjun så jag låter riktigt jävla korkad. "MINA BRÖST ÄR FINA!". Haha, vafan, sådär har jag aldrig sagt.. Visst att jag gillar dem, men whataphuck. Och sen där det står "Jag tycker de är fina och jag har fått en del komplimanger för mina bröst".. Egentligen såg det ut såhär: "Vilken kroppsdel tycker du om mest på din kropp? - Mina bröst." "Varför just den kroppsdelen? - För att jag tycker dem är fina antar jag..", "Har du fått några komplimanger för den kroppsdelen? - Haha.. Ja det har väl hänt några gånger." 

Aja, babbel babbel, men nu vet ni iallafall. 

COMMENTS


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: