Info

 
 
 
♦ Jag har sålt över 200 plagg på min bloppis!

♦ Alla kläder som finns kvar i bloppisen finns kvar! Jag tar bort plaggen så fort som blir sålda. 

♦ En del av kläderna är plagg som jag har haft i flera år. Och en del är plagg som jag knappt har använt och som är relativt nyinköpta. Jag har valt att sälja mina kläder för att det mesta inte kommer till användning. Detta betyder dock inte att jag tycker dessa kläder är fula! Utan jag har helt enkelt märkt att jag inte använder kläderna så ofta som jag borde göra - och därför bestämt mig för att sälja dem vidare istället, och samtidigt tjäna en liten slant på det!
 
♦ Jag är en 36-38:a, så mina kläder passar alla runt dem storlekarna! Vissa av kläderna är även lite oversized/storlek 40 - men dem sitter fortfarande snyggt ifall man har mindre storlek. 
 
♦ Ifall det är fläckar/hål/m.m. så står detta i inlägget med en bild på defekten. 
 
♦ Jag ansvarar INTE för postens slarv. 
 
♦ Priser kan diskuteras. 
 
 

COMMENTS


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: